آمل│اجرای طرح رصد شیوع کم توانی برای پیشگیری از بروز معلولیت در شهرستان آمل

کبری اسفندیاریان از اجرای طرح رصد شیوع کم توانی (معلولیت ) برای پیشگیری و کاهش نرخ بروز معلولیت در شهرستان آمل توسط 1 پزشک و 3 پرسشگر از دی ماه به مدت سه ماه با در نظر گرفتن وضعیت و محدودیتهای کرونایی در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل، اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با بیان اینکه طرح رصد معلولیت‌ها  از جمله اقدامات پیشگیرانه سازمان بهزیستی  با هدف تعیین میزان و علت شیوع معلولیتها و عوامل مرتبط با آن در مناطق  شهری و روستایی انجام میشود گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قالب این طرح 1731 نفر به صورت  خوشه ای انتخاب و مورد پرسش قرار می‌گیرند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل اظهار داشت: نیروهای آموزش دیده و پرسشگران مجرب بخش غیردولتی تحت نظارت بهزیستی به عنوان مجریان این طرح از دی ماه تا حداکثر نیمه اول اسفند ماه با توجه به و ضعیت و محدودیتهای کرونایی ضمن مراجعه به درب منازل شهروندان، اطلاعات مورد نیاز را از خانواده‌ها دریافت و ثبت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: امید است با اجرای مطلوب این طرح، شاهد بهبود مداخلات پیشگیرانه برای کاهش میزان شیوع معلولیت‌ها در شهرستان، استان و کشور باشیم.

کد خبر 31796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد