آموزش  و افزایش مهارت نزدیک به ۱۰۰ زن سرپرست خانوار آغاز شد

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان ضمن اعلام خبربرگزاری دوره های آموزشی جهت زنان سرپرست خانوار افزود : ۸۳نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان زنجان جهت افزایش مهارت وایجاد شغل پایدار در سه رشته آموزشی قالیبافی، خیاطی،گیوه دوزی فنی و حرفه ای شرکت کرده وآموزش های لازم را می گذرانند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان سید رزاق منافی با بیان این که هدف از اجرای این برنامه توانمندسازی ساکنین مناطق حاشیه نشین و افزایش فرصت اشتغالزایی برای این افراد است ، افزود :  کلاس های آموزشی  در محل پایگاه خدمات اجتماعی فاطمیه  با همکاری مشترک بهزیستی شهرستان زنجان و مرکز آموزش های فنی حرفه ای خواهران  برگزار می گردد .

وی عنوان کرد : مطابق این تفاهم‌نامه، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی  به صورت رایگان، آموزش‌های مورد نیاز را فرا می‌گیرند و می‌توانند فرصت‌های شغلی خوبی را برای خود و دیگران ایجاد کنند .

منافی گفت : در حوزه توانبخشی نیز در زمینه اشتغال زایی روستایی نیز در سال جاری به  ۵۶ نفر از مددجویان تحت پوشش در رشته های زنبورداری ،  فرشبافی ، چاقوسازی ،  دامداری و بافتنی مبلغ بیش از ۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است .

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان در خصوص کارآفرینی و حمایت از اشتغال افراد دارای معلولیت گفت : از ابتدای سال جاری ۹۲ طرح خود اشتغالی و ۴۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی  به ۴۲ نفر از افراد دارای معلولیت پرداخت شده است .

کد خبر 31785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد