بهارستان|پایلوت طرح ملی پنجره واحد خدمات حمایتی زنان سرپرست خانوار

جلسه هماهنگی پایلوت طرح ملی پنجره واحد خدمات حمایتی زنان سرپرست خانوار در شهرستان بهارستان با حضور مدیر کل دفتر امور حمایتیو توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مریم السادات میر مالک ثانی توضیحات لازم در خصوص علت و چگونگی اجرای مراحل طرح و اهداف آن بیان کرد و اظهار داشت: ترسیم منطق حمایتی یکسان برای گروههای مختلف، شناسایی و حمایت از مستحق ترین افراد بر اساس منطق اولویت بندی استاندارد، کمک به افزایش و تقویت نظارت دستگاه‌های حمایتی بر فرایند ارایه خدمات از اهداف اصلی این طرح بزرگ است.

میرمالک ثانی در ادامه افزود: اولویت بندی نیازمندان  بر اساس منابع موجود و همچنین ارائه لیست نیازمندان غیر تحت پوشش منطقه به خیرین فعال در همان منطقه نیز در پنجره واحد خدمات حمایتی زنان سرپرست خانوار دیده شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان هم با بیان توضیحاتی در خصوص موقعیت شهرستان، تصریح کرد: در این طرح بر اساس وضعیت گروه‌های هدف، آسیب‌های شناسایی شده و نیازهای جامعه هدف ارائه شده است.

 فرجعلی خزایی از اجرای پایلوت این طرح در راستای شناسایی نیازمندترین و مستحق ترین افراد خبر داد و بیان داشت: این طرح به نوعی احساس رضایت و خرسندی را پدید آورده که نهایت همکاری در اجرای به وقت این طرح ملی انجام می شود.

گفتنی است، در ادامه این جلسه، بحث ها کاربردی تر شد و تعدادی از پرونده های پشت نوبت مستمری با حضور مددکار پرونده ها مورد بررسی قرار گرفتند و مقرر شد بعد از  شروع رسمی طرح پنجره واحد خدمات حمایتی زنان سرپرست خانوار از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابتدا برای پرونده های پشت نوبت و سپس سایر پرونده های مستمری بگیر به صورت الکترونیکی طبق فرم شناسنامه تنظیم شده و اقدامات لازم به صورت الکترونیکی انجام شود.

کد خبر 31773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد