تفاهم نامه مناسب سازی معابر بین شهرداری و بهزیستی آغاجاری منعقد شد

رئیس اداره بهزیستی آغاجاری از انعقاد تفاهمنامه همکاری در خصوص مناسب سازی و دسترس‌پذیری معابر عمومی بین بهزیستی و شهرداری خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،صادق ضیایی نژاد در این باره گفت: در راستای اجرای بند ۲ قانون جامع حمایت از حقوق معلولان این تفاهمنامه فی مابین اداره بهزیستی و شهرداری آغاجاری منعقد شد.

وی با اشاره  به اینکه شهرستان آغاجاری با داشتن ۵۶۰ معلول از نظر تردد و حضور معلولان و سالمندان در جامعه و استفاده از کلیه امکانات شهری وضعیت خوبی ندارد، افزود : رسیدن به شهری بدون مانع برای تسهیل تردد افراد دارای معلولیت یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی است ، که این موضوع با همکاری همه ارگانهای مسئول، امکان پذیر است.

ضیایی نژاد خاطر نشان کرد : نگاه به معلولیت در جامعه باید از نگاه ترحم آمیز به یک دیدگاه فرهنگی و اجتماعی تبدیل شود و همه برای حضور حداکثری افراد دارای معلولیت  در جامعه تلاش کنند ، و یکی از این راه‌ها تلاش برای مناسب سازی محیط زندگی و مبلمان شهری برای حضور ایمن و راحت این قشر در جامعه است.

وی افزود : ارتباطات بین بخشی و اجرای تفاهمنامه ها و جلسات بین سازمانها نقش مهمی در فهم مشترک موضوع داردو شهرداری ها با توان و قابلیت عملیاتی که دارند می توانند در کنارنقش نظارتی بهزیستی در رسیدن به این هدف و اجرای طرحهای مناسب سازی کمک شایانی کنند.

کد خبر 31767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد