شهرقدس|بافت قدیمی مشکل اصلی مناسب سازی معابر و اماکن است

نشست علمی و خبری رئیس بهزیستی قدس با خبرنگاران با عنوان مناسب سازی اماکن و معابر شهرستان قدس با حضور مسئول توانبخشی و خبرنگاران شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این نشست در خصوص مناسب سازی اماکن و معابر شهرستان و اجرای طرح شهید رجائی و چگونگی اجرای قانون جامع معلولین برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی  شهرستان قدس در این نشست گفت: در سال جاری پنج جلسه مناسب سازی به ریاست فرماندار محترم قدس و  بهزیستی به عنوان دبیر جلسه در شهرستان با حضور نمایندگان ادارت برگزار شده است و مکاتباتی که با ادارات صورت پذیرفته است، مدیران اداره ها سعی در رفع نواقص ساختمان های خود در خصوص مناسب سازی هستند.

پروین یاری زاده در ادامه افزود: بیشتر مشکلات مناسب سازی شهرستان برمی گردد به بافت قدیمی شهر و مجوزهای غیر اصولی که به ساختمان ها داده شده است و مشکل دیگر دراین خصوص استیجاری بودن ساختمان ها و ادارات می باشد.

رئیس بهزیستی  شهرستان قدس عنوان کرد: از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در خصوص مناسب سازی پیگیری وسیله نقلیه و حمل و نقل مددجویان می باشد که نهایت سعی و تلاش خود را در این خصوص انجام می دهیم.

کد خبر 31766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد