اوقات فراغت کودکان کار باید با برنامه های متنوع تکمیل شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان به همراه مدیرکل بهزیستی گلستان و مدیرکا امور اجتماعی استانداری گلستان از مرکز حمایتی، آموزشی کودکان کار و خیابان در گرگان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزستی گلستان؛ احسان مکتبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان و شهربانو برهانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با حضور در مرکز حمایتی، آموزشی کودکان کار و خیابان شهرستان گرگان در خصوص مشکلات و برنامه های این کودکان و مراکز بحث و گفت وگو کردند.

مکتبی گفت: این فرزندان باید با حرفه آموزی های متنوع و پیشرفته وارد بازار کسب وکار شده تا علاوه بر کمک به خود بتوانند به جامعه خدمت کنند.

وی افزود: از دیگر اقداماتی که میتوان در اوقات فراغت و درکنار تحصیل داشته باشند برنامه های فرهنگی با محوریت خود این کودکان است که با آموزش و تفریح همراه است و میتواند به سلامت روحی و روانی آنان نیز کمک شایانی کند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری تصریح کرد: شناسایی کودکان کارو خیابانی از معضلات اجتماعی در آینده و مشکلات برای شهر، استان و کشور جلوگیری کند بشرطی که با آموزش صحیح همراه باشد.

در ادامه مدیرکل بهزیستی نیز ضمن تشکر از حضور معاون استاندار و مدیرکل اجتماعی گلستان در این مراکز و حمایت از سازمان بهزیستی گفت: وظیفه بهزیستی در قبال این فرزندان تربیت صحیح و حمایت آنان جهت شکوفایی و رشد استعداد های درخشان آنان است که میتواند برای هرجامعه و قشری مفید و مؤثر باشد.

حسینی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همت و همکاری بیشتر سایر دستگاه های اجرایی اقدامات گسترده و مفیدی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی رقم بزنیم.

کد خبر 31764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد