بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی محمدشهر

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان البرز، صبح امروز دکتر اسدالله حیدری به همراه معاون امور اجتماعی از مرکز اورژانس اجتماعی محمدشهر بازدید کرد.

دکتر «اسدالله حیدری » در حاشیه این بازدید گفت: در سطح استان البرز ۶ مرکز اورژانس اجتماعی مشغول به فعالیت میباشند که نیروهایی از قبیل مددکار اجتماعی، روانشناس و مشاور حقوقی از جمله کارکنان این مراکز هستند. 

وی بیان داشت : از مجموع ۲۵۴۸۸ تماس برقرار شده با خط ۱۲۳ از ابتدای سال جاری تا کنون  ۱۶۰۳۰ مورد مرتبط بوده است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط اورژانس اجتماعی اضافه کرد : برای این تعداد ۵۹۰ مورد مداخلات خدمات سیار و ۴۵۵ مورد مداخلات فردی ، خانوادگی و اجتماعی صورت پذیرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه افزود : از سایر خدمات اورژانس اجتماعی میتوان به لزوم آماده باش برای کمک به افراد بی سرپناه ، آسیب دیده و در معرض آسیب و سرمازدگی می توان نام برد. 

دکتر حیدری اضافه کرد : اداره کل بهزیستی ضمن آمادگی کامل برای پیشگیری از آسیب های احتمالی با گشت زنی و استقرار اورژانس اجتماعی اقدام به ساماندهی افراد بی خانمان در شلترهای (سر پناه شبانه) زنان و مردان تحت نظارت خود نموده است. 

وی بیان داشت : در این مراکز با امکاناتی چون یک وعده غذای گرم ، استحمام ، اسکان ، خدمات درمانی ومددکاری و مشاوره های روانشناسی پذیرای این افراد بوده ایم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان بهزیستی به‌ویژه در زمینه آسیب‌های اجتماعی مردم محور است اظهار داشت : مردم می‌توانند به‌وسیله شماره تلفن ۱۲۳ یا مراجعه حضوری به پایگاه‌های اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند.

کد خبر 31762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد