انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل بهزیستی و سازمان زندان ها در استان چهارمحال و بختیاری

بمنظور گسترش خدمات حمایتی و اجتماعی در بین جامعه هدف دو نهاد تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل بهزیستی و سازمان زندان ها در استان چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری در دیدار و انعقاد تفاهم نامه با مدیر کل سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گفت: به منظور گسترش خدمات حمایتی و اجتماعی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حمایت از اقشار آسیب دیده و در معرض آسیب و خانواده های آنها در نظر است از ظرفیت دو نهاد استفاده شود.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: ماموریت های مشترک دو نهاد در حوزه خانواده و آسیب های اجتماعی می تواند به حفظ سلامت روان جامعه هدف کمک شایانی نموده و هماهنگی و همسویی بهتری در نحوه ارائه خدمات به مددجویان به همراه داشته باشد.

مدیر کل سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان نیز گسترش فعالیت های حمایتی، هماهنگی و تعامل در نحوه ارائه خدمات مطلوب به مددجویان را از سیاست های مربوط به کاهش آسیب های اجتماعی سازمان زندانها عنوان کرد و افزود: دو نهاد برای کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و استفاده از خدمات مشترک می توانند فعالیت های خوبی داشته باشند.


 

کد خبر 31759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد