کار و فعالیت در مرکز بحران دارای حساسیت و استرس بالا است

علیرضا ایزدپور مدیرکل از مرکز مداخله در بحران های اجتماعی شهرستان سمنان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل از مرکز مداخله در بحران های اجتماعی شهرستان سمنان بازدید کرد .

در این بازدید مدیرکل را حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی و ساره امیرجان معاون اجتماعی اداره کل همراهی می کردند .

علیرضا ایزدپور در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل مرکز مداخله در بحران های اجتماعی شهرستان هدف از این دیدار را بیان خداقوت ، پیگیری مسائل و رصد آسیب های اجتماعی استان و شهرستان بیان و افزودند : کار و فعالیت در مرکز بحران دارای حساسیت و استرس بالا است و پرسنل شاغل در آن باید با افزایش توانمندی و گذراندن دوره های آموزشی مختلف و مرتبط خود را در قبال آسیب های پیش آمده در این مراکز واکسینه و ایمن سازند .

ایشان در ادامه خواستار پیگیری ترخیص افراد پذیرش شده در این مرکز با رعایت قوانین ، دستورالعمل ها و به قید فوریت شدند و دستور به انجام مداخلات زود هنگام بدون فوت وقت را صادر کردند تا با صرف کمترین زمان ممکن افراد تحت حمایت در این مرکز به کانون خانواده بازگردانده شوند .

ایزدپور ضمن تاکید به مسئول مرکز مداخله در بحران شهرستان بر گسترس بیش از پیش مداخلات روانی اجتماعی در مرکز اظهار داشتند : حلقه مفقود شده در مداخلات روانی در جامعه امروزی انجام کار گروهی و استفاده از روش مددکاری گروهی است و این فعالیت باید در موازات کار با فرد انجام گیرد .

مدیرکل بهزیستی استان در این بازدید ضمن دیدار با پرسنل شاغل در مرکز مداخله در بحران های اجتماعی شهرستان با افراد تحت حمایت این مرکز نیز دیدار و پیگیر و شنوای مشکلات ، مسائل و پیشنهادات ایشان نیز شدند و با هماهنگی با معاونین پشتیبانی و اجتماعی در حین بازدید دستوراتی را بمنظور رفع و تحقق مشکلات و پیشنهادات پرسنل و افراد تحت حمایت در مرکز صادر کردند .

کد خبر 31757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد