دررسانه| فعالیت مراکز غربالگری بینایی همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی

همدان- معاون امور فرهنگی و پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان همدان با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز غربالگری بهزیستی، گفت: اگر مردم غربالگری‌ها را انجام ندهند به زودی با بیماری‌هایی با وخامت بالا مواجه خواهیم بود بدین سان از والدین می خواهیم که با مشارکت در این طرح، مانع از بروز مشکلات بینایی در فرزندان خود شوند.

قلم | qalamna.ir :

شجاع احسانی در گفتگو با خبرنگار قلم، به ارائه مشاوره های رایگان توسط خط ۱۴۸۰ اشاره کرد و گفت: خط ۱۴۸۰، خط مشاوره تخصصی تلفنی به صورت رایگان هست و کارشناسان متخصص، پشت این خط در حوزه های مختلف، مشاوره ها را به مردم ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه سال جاری، بالغ بر ۱۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس با این خط برقرار شده است، اظهار کرد: سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با مشارکت یکدیگر از سال ۱۳۸۸ خط ملی اعتیاد را با شماره ۰۹۶۲۸ راه اندازی کرده اند.

این مسئول، هدف از احداث این خط را پیشگیری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد دانست و گفت: خط ملی اعتیاد ارایه دهنده مشاوره تلفنی در سه نوبت کاری شبانه روز از ساعت هشت صبح تا ۲۰ است.

معاون امور فرهنگی و پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان همدان در پایان صحبت های خود با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز غربالگری بهزیستی، گفت: اگر مردم غربالگری‌ها را انجام ندهند به زودی با بیماری‌هایی با وخامت بالا مواجه خواهیم بود بدین سان از والدین می خواهیم که با مشارکت در این طرح، مانع از بروز مشکلات بینایی در فرزندان خود شوند.

کد خبر 31752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد