در رسانه| اقامت ۴۰۰ مجهول الهویه در مراکز بهزیستی استان همدان

همدان- معاون امور توان‌بخشی اداره کل بهزیستی استان همدان، یکی از مشکلات اساسی بهزیستی را افزایش افراد مجهول‌الهویه در مراکز بهزیستی دانست و یادآور شد: آمار افرادی که هویت دقیقی ندارند، روز به روز در حال افزایش است و اکنون بیش از ۴۰۰ نفر هویت مشخصی ندارند یعنی به نوعی بیش از یک سوم افرادی که در مراکز بهزیستی اقامت دارند را افراد مجهول الهویه تشکیل می دهند

قلم | qalamna.ir

سیاوش رهبر در گفتگو با خبرنگار قلم با بیان اینکه در خیلی از مراکز ما نگهداری مددجوها به صورت استاندارد انجام می‌شود، گفت: هر اتفاقی که برای مددجو می‌افتد اکیپ‌های ما مراجعه کرده و اتفاقات را رصد می‌کنند.

ویدر خصوص ابتلای افراد زیرپوشش بهزیستی به کرونا خاطرنشان کرد: با وجود اینکه یکسال از شیوع کرونا می‌گذرد، خوشبختانه نسبت به خیلی از کشورهای دنیا میزان درگیری افراد زیرپوشش ما کمتر از سایر مردم بود و حتی فوتی‌ها هم کمتر بود زیرا دستورالعمل‌ها را دقیق رعایت کردند.

معاون امور توان‌بخشی اداره کل بهزیستی استان همدان، یکی از مشکلات اساسی بهزیستی را افزایش افراد مجهول‌الهویه در مراکز بهزیستی دانست و یادآور شد: آمار افرادی که هویت دقیقی ندارند، روز به روز در حال افزایش است و اکنون بیش از ۴۰۰ نفر هویت مشخصی ندارند یعنی به نوعی بیش از یک سوم افرادی که در مراکز بهزیستی اقامت دارند را افراد مجهول الهویه تشکیل می دهند.

رهبر خاطرنشان کرد: همچنین افرادی با جرائم کیفری در مراکز ما پذیرش می‌شوند که جای آن ها در زندان است اما در مراکز ما هستند.

وی با بیان اینکه در استان همدان ۲۲۴ کودک اتیسم شناسایی شده است، اظهار کرد: هم اکنون در حدود ۱۱۲ نفر در سطح استان از دو مرکز اتیسم همدان و نهاوند خدمات دریافت می کنند.

معاون امور توان‌بخشی اداره کل بهزیستی استان همدان در پایان صحبت های خود در خصوص وضعیت کاشت حلزون در استان همدان نیز مطرح کرد: در سال جاری، ۴۰ نفر برای این موضوع شناسایی و اقدام به کاشت حلزون برای آن ها شده است و محدودیت مالی برای پیش روی این اقدام نداریم.

کد خبر 31749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد