شاهین شهر و میمه| برگزاری جلسه توجیهی مدیران و مددکاران مراکز مثبت 

جلسه توجیهی مدیران و مددکاران مراکز  مثبت زندگی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور مسئول ستاد مراکز مثبت زندگی و سرپرست اداره فناوری اطلاعات بهزیستی استان اصفهان در سالن اجتماعات بهزیستی شاهین شهر برگزار گردید. 

محمد حسین قربانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام اله دهه مبارک فجر به تبیین اهداف سازمان بهزیستی در خصوص تاسیس مراکز مثبت زندگی پرداخت و گفت: با راه‌اندازی این مراکز، افراد تحت پوشش برای دریافت خدمات با دسترس‌پذیری آسان تنها به یک مرکز مراجعه خواهند کرد و این مراکز با هدف ارتقای کیفیت خدمات بهزیستی به مددجویان شکل گرفته است .
سعید مایلی مسئول ستاد مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان اصفهان این مراکز را یکی از راهبردهای ایجاد شبکه گسترده محلی دانست که با کاهش فاصله و کم کردن از بروکراسی،‌ امکان استفاده و در دسترس بودن بهزیستی را در نزدیکترین فاصله فراهم کرده که بخشی از هزینه خدمت‌گیرنده را کاهش داده و امکان پیگیری را فراهم می‌کند.
گفتنی است در شهرستان شاهین شهر و میمه 3 مرکز مثبت زندگی آغاز به فعالیت نموده که  22 خدمت  از جمله تشکیل پرونده، پاسخگویی به مراجعان، نیازسنجی‌های محلی، شناسایی داوطلبان و خیرین، آگاه‌سازی معلولان و آموزش های مهارت زندگی و غربالگری را به شهروندان و جامعه هدف ارائه می‌نمایند.

کد خبر 31740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد