فریدن| رئیس دادگستری شهرستان با رئیس بهزیستی دیدار نمود

محمدجوادکوهستانی رییس دادگستری و مهران جدیدی دادستان شهرستان فریدن با حضور در اداره بهزیستی، ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه سلام علیها را به رییس و پرسنل زن اداره بهزیستی تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فریدن، فرزانه یسلیانی ضمن خوشامد گویی از همراهی و تعامل خوب و شایسته رییس دادگستری و دادستان شهرستان با اداره بهزیستی در امر ارائه خدمات به جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد و با ارائه گزارشی مختصر از فعالیت‌های بهزیستی در حوزه پیشگیری از آسیب‌ها بیان نمود: قطعا با افزایش و گسترش ارتباط کاری با دستگاه‌های قضایی میتوان آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان را کاهش داد و به موفقیت‌های بزرگی رسید.
محمدجواد کوهستانی ضمن تبریک ایام گرامیداشت روز زن و مادر اذعان کرد: شایسته است از زحمات خالصانه بانوان پرتلاش و مهربان شاغل در اداره بهزیستی که ازهیچ کوششی در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف فروگذار نبوده  و درجهت کاهش آلام دردمندان همت میگمارند، تقدیر و تشکر نمایم. 
وی افزود: گسترش و تقویت همکاری اداره بهزیستی با دادگستری و سایر ادارات دولتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق، همسرآزاری و کودک آزاری و سایر مشکلات اجتماعی نقش بسزائی دارد.
 

کد خبر 31726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد