چهارمین کارگروه امور مددکاری و امور رفاهی مددجویان برگزار شد

ظهر روز بیست و پنجم بهمن ماه چهارمین نشست کارگروه امور مددکاری و امور رفاهی مددجویان با موضوع "مددکاری در زمان بحران - بخش دوم" با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان، دکتر امیر رحیمیان مشاور اجرایی و به دبیری محمد برهود رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و همچنین اعضای کارگروه در محل دفتر مدیرکل بهزیستی استان برگزار گردید.

در این نشست ابتدا محمد برهود، دبیر کارگروه ضمن اشاره به مصوبات کارگروه قبل، به تبیین فعالیتهای انجام شده مربوط به کارگروه قبلی و همچنین اهمیت تکریم ارباب رجوع پرداختند. سپس اعضای کارگروه نظرات تخصصی، پیشنهادات و راهکارههای مربوط به حوزه مددکاری و امور رفاهی مددجویان  را بیان نمودند.
دکترحسین  نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان ضمن تشکر از دبیر و اعضای کار گروه مددکاری به دلیل تشکیل منظم و فعال آن، بر تدوین بخشنامه  ای با عنوان پروتکل بحران تاکید نمودند.
ایشان در ادامه عنوان نمودند با توجه به اینکه واحد پذیرش و هماهنگی بیشتر فعالیتهای مربوط به امور مددکاری را انجام میدهد، لازم است نیازهای واحدهای مختلف در راستای مددکاری مکتوب، و در جهت رفع آن اقدام لازم بعمل آید. و در این راستا لازم است توانبخشی پس از حادثه و مددکاری در مراکز با توجه به نیاز سنجی مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین ایشان عنوان نمودند دوره های آموزشی می بایست در سطوح مختلف مانند ادارات و  مراکز  و کمپ ها برگزار و بر نحوه آموزش نیز تاکید نمودند. و در  ادامه خواستار مددکاری در زمینه فرهنگی و پیگیری و اجرای آن شدند.
دکتر نحوی نژاد در پایان بر تقدیر از مددکاران در روز مددکار با توجه بر ابعاد مددکاری پیشوای شیعیان،  امام علی(ع) تاکید نمود

کد خبر 31701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد