در این نشست ابتدا محمد برهود، دبیر کارگروه ضمن اشاره به مصوبات کارگروه قبل، به تبیین فعالیتهای انجام شده مربوط به کارگروه قبلی و همچنین اهمیت تکریم ارباب رجوع پرداختند. سپس اعضای کارگروه نظرات تخصصی، پیشنهادات و راهکارههای مربوط به حوزه مددکاری و امور رفاهی مددجویان را بیان نمودند.
دکترحسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان ضمن تشکر از دبیر و اعضای کار گروه مددکاری به دلیل تشکیل منظم و فعال آن، بر تدوین بخشنامه ای با عنوان پروتکل بحران تاکید نمودند.
ایشان در ادامه عنوان نمودند با توجه به اینکه واحد پذیرش و هماهنگی بیشتر فعالیتهای مربوط به امور مددکاری را انجام میدهد، لازم است نیازهای واحدهای مختلف در راستای مددکاری مکتوب، و در جهت رفع آن اقدام لازم بعمل آید. و در این راستا لازم است توانبخشی پس از حادثه و مددکاری در مراکز با توجه به نیاز سنجی مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین ایشان عنوان نمودند دوره های آموزشی می بایست در سطوح مختلف مانند ادارات و مراکز و کمپ ها برگزار و بر نحوه آموزش نیز تاکید نمودند. و در ادامه خواستار مددکاری در زمینه فرهنگی و پیگیری و اجرای آن شدند.
دکتر نحوی نژاد در پایان بر تقدیر از مددکاران در روز مددکار با توجه بر ابعاد مددکاری پیشوای شیعیان، امام علی(ع) تاکید نمود
ظهر روز بیست و پنجم بهمن ماه چهارمین نشست کارگروه امور مددکاری و امور رفاهی مددجویان با موضوع "مددکاری در زمان بحران - بخش دوم" با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان، دکتر امیر رحیمیان مشاور اجرایی و به دبیری محمد برهود رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و همچنین اعضای کارگروه در محل دفتر مدیرکل بهزیستی استان برگزار گردید.
کد خبر 31701
نظر شما