برگزاری جشنواره فرهنگی هنری نماز و مهدویت

همزمان با ادارات بهزیستی در سراسر کشور، جشنواره فرهنگی هنری نماز و مهدویت ویژه کارکنان و خانواده های آنها و جامعه هدف در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری، مدیر کل بهزیستی استان گفت: این جشنواره به همت دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور و همکاری ادارات این دفتر در استانها با هدف ترویج و تعمیق فرهنگی اقامه نماز و مهدویت در خانواده بزرگ سازمان بهزیستی، جهت دهی و استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای هنری مخاطبان و شناسایی و تجلیل از نخبگان هنری فعال در حوزه فرهنگی و دینی سازمان برگزار می گردد.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: جشنواره فرهنگی هنری نماز و مهدویت در اجرای تفاهم نامه فی مابین سازمان بهزیستی و ستاد اقامه نماز در سه رشته اذان، کتابخوانی و تولید آثار هنری از جمله ساخت کلیپ، پادکست، موشن گرافی و انیمیشن ویژه خانواده بهزیستی در استان برگزار و منتخبین به سازمان بهزیستی کشور معرفی می شوند.

عسگری خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، کلیه بخش های جشنواره به صورت غیر حضوری برگزار و علاقمندان می توانند به منظور شرکت در جشنواره حداکثر تا چهارم اسفند از طریق شماره فضای مجازی اقدام نمایند.

کد خبر 31699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد