حضور معاون وزیر کشور؛ 
۱۱۷ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی افتتاح شد 

۱۱۷ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی باحضور معاون وزیر کشور بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

۱۱۷ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی باحضور معاون وزیر کشور بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، 
اسماعیل قربانی در آیین واگذاری همزمان ۲۳۸۱ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی کشور که  باحضور وحید قبادی دانا معاون وزیر کشور از طریق ویدئوکنفرانس و ارتباط با استان‌های مختلف کشور برگزار شد، اظهار کرد:  از ۱۱۷ واحد مسکونی واگذار شده به افراد دارای معلولیت و مددجویان،  ۸۱ واحد مربوط به خانواده های دارای یک معلول و۳۶  واحد آن نیز مختص خانواده هایی دارای دو معلول هستند. 

وی بابیان اینکه بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض از سوی بهزیستی پرداخت شده است، تصریح کرد:  هزینه های صدور پروانه، نقشه های تیپ و هزینه های برقراری انشعاب برای همه مددجویان رایگان بوده و سهم بهزیستی در این پروژه اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان بوده است. 

قربانی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد تومان که بصورت کمک بلاعوض بوده است برای ساخت و تجهیز این واحدها اختصاص داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: از اعتبار اختصاص یافته برای ساخت وتحهیز ۵۰۰ واحد مسکونی  ۴/۵ میلیارد تومان از محل کمک های بلاعوض بهزیستی و مابقی از شرکای اجتماعی چون بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و انجمن خیرین مسکن ساز بصورت بلاعوض تامین شده است.

کد خبر 31696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد