بیانیه مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی  به مناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، بیانیه ای صادر کردند. متن پیام به شرح زیر است:

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، بیانیه‌ای صادر کردند.
متن پیام به شرح زیر است:
۲۲ بهمن ماه روز پیروزی ملتی سرافراز و پیشرو است که جلوتر از همه  ملت های جهان برای مقابله با نظام استکبار جهانی قد علم کردند و به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) رژیم منحوس پهلوی را از صحنه  روزگار محو کردند و توانستند با توکل بر خداوند ملتی باشند که در مقابل ابرقدرت های جهان ایستادگی می کند.
پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی چشمان ملت ها و همه ی آزادی خواهان جهان را در جای جای عالم می نوازد و و مردم ایران که با پیروی از رهبر کبیر انقلاب توانستند بر دیکتاتورهای زمان فائق آیند امروز نیز با رهنمودهای رهبر انقلاب به پیش می روند و ارزش ها و آرمان های خود را حفظ کرده و به سمت اهداف والای انقلاب در حرکتند.
ایام الله دهه فجر مبدأ تحولاتی عظیم و بنیادین در نحوه اداره کشور بود که در سایه تلاش و خودباوری فرزندان این مرز و بوم حاصل شد و امروزه شاهد پیشرفت کشور در تمام عرصه ها هستیم.
امسال باتوجه به شرایط کنونی و محدودیت های کرونایی؛ امکان برگزاری راهپیمایی و حضور گسترده مردم عزیز و انقلابی در مراسمات گرامیداشت یوم الله دهه فجر نیست اما امسال قرار است جشنی متفاوت را درغالب رژه های موتوری، برگزاری برنامه فاخر فرهنگی، رسانه ای و تبلیغی را تجربه کنیم. 
مردم غیور و همیشه در صحنه پس از گذشت چهل و دوسال نشان دادند که هیچ عاملی نمی تواند مانع کمرنگ شدن برگزاری جشن انقلاب در کشور شود و امسال چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب را  در فضای مجازی و با شکلی متفاوت جشن میگیریم. 
اینجانب اسماعیل قربانی مدیرکل بهزیستی استان خراسان شمالی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری ،‌ امام مهربان امت (ره)،  ارواح پاک و مطهر همه شهیدان گلگون کفن ، ملت شریف ایران،  همه کارکنان و مدیران پر تلاش کشور و استان خراسان شمالی تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه یگانه بی‌همتا  مسئلت دارم تا به همه ما توفیق خدمت شایسته به مردم بزرگ ایران عطا کند تا بتوانیم شکرگزار نعمت عظیم انقلاب اسلامی باشیم.
 

کد خبر 31695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد