سمنان |  بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهزیستی شهرستان برگزار شد

دلشاد گفت : یکی از اهداف انقلاب پس از پیروزی در بهمن ماه ۵۷ حمایت از زنان ، کودکان ، سالمندان ، افراد دارای معلولیت و ... بود و این امر با تاسیس سازمان بهزیستی کشور تحقق یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مژگان دلشاد مدیر اداره بهزیستی شهرستان سمنان برنامه های اجرا شده در دهه فجر را تشریح کرد .

دلشاد با اشاره به حمایت انقلاب از محرومین و نیازمندان بیان داشت : یکی از اهداف انقلاب پس از پیروزی در بهمن ماه ۵۷ حمایت از زنان ، کودکان ، سالمندان ، افراد دارای معلولیت و ... بود و این امر با تاسیس سازمان بهزیستی کشور تحقق یافت .

ایشان زنگ انقلاب در مهدهای کودک و بهزیستی شهرستان را آغازگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر دانست و اظهار داشت: برگزاری جشن انقلاب در مهدهای کودک، مراکز سالمندان و ادارات بهزیستی شهرستان، بازدید از مراکز شبانه روزی تحت حمایت بهزیستی برخی از برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این ایام الله دهه فجر بود است .

دلشاد در ادامه ضمن بیان این مطلب که با برگزاری جلسات درون سازمانی و شرکت در جلسه برون سازمانی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، فرمانداری ، سپاه و دیگر دستگاه های اجرای برنامه ریزی های لازم در خصوص برپایی جشن و فعالیت های این ایام انجام شد افزودند :  آذین بندی سالن اداری در شهرستان ، نواختن  زنگ انقلاب ، پخش سرودهای انقلاب ، حضور در گلزار شهدا ، افتتاح ساختمان جدید خانه نوباوگان شمیم بهشت توسط استاندار و آغاز برنامه های اجرای دهه فجر در استان ، تحویل سبد کالا به همراه کارت هدیه به زنان موفق دارای معلولیت ، اجرای جشن و تجلیل از بانوان شاغل در اداره به مناسبت ایام الله دهه فجر و روز مادر ، تحویل یک عدد تبلت به توانخواه موفق در رتبه حافظ کل قرآن و تجلیل از مادر وی ، برگزاری دوره های آموزشی آسیب های اجتماعی ، طلاق و پیشگیری از اعتیاد  از دیگر برنامه های بهزیستی شهرستان در این ایام دهه فجر بود .

وی در پایان اظهار داشت : در طول دهه فجر جشن های روز مادر و ایام الله دهه فجر توسط مراکز مثبت زندگی برگزار نیز برگزار شد و همچنین مراسم میز خدمت با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در محل برپایی نماز جمعه برگزار و با حضور کارکنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و استقرار اوژانس اجتماعی در طو مسیر پایان بخش برنامه های دهه فجر در شهرستان بود .

کد خبر 31690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد