سالمندان و معلولان تحت پوشش بهزیستی در انتظار دریافت واکسن کرونا

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اعلام آمادگی کامل مراکز زیر نظر این سازمان برای واکسیناسیون، گفت: هنوز واکسن در اختیار بهزیستی قرار نگرفته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از ایکنا، در حالی تزریق واکسن در کشور آغاز شده است که براساس اعلام رئیس جمهور، سالمندان و معلولان در اولویت دریافت واکسن قرار دارند. بر این اساس مددجویان بهزیستی که در مراکز نگهداری از سالمندان و معلولان حضور دارند باید جزو اولین گروه‌هایی باشند که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

برای اطلاع از اینکه آیا مددجویان اولویت‌دار بهزیستی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند یا خیر با امین شاهرخی، مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت‌وگو کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تزریق واکسن به مددجویان بهزیستی آغاز شده است؟ گفت: هنوز واکسن در اختیار بهزیستی قرار نگرفته است ولی این احتمال وجود دارد که هفته آینده واکسن در اختیار بهزیستی قرار داده شود؛ البته این مسئله در حد حدس و گمان است.

وی با تأکید بر اینکه مراکز نگهداری از سالمندان و معلولان که در اولویت دریافت واکسن قرار دارند، کاملاً آماده واکسیناسیون هستند، گفت: به محض تعلق سهمیه واکسن کرونا، به سرعت واکسیناسیون آغاز خواهد شد.

کد خبر 31689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد