۴۸ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان بهزیستی خراسان جنوبی واگذار شد

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه طی دهه مبارک فجر ۴۸ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان خراسان جنوبی واگذار شد، گفت: برای احداث این واحدها ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی «علی عرب نژاد»  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح مسکن بهزیستی در خراسان جنوبی 2هزار و 863 واحد در دست احداث قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: تاکنون 2هزار و 302 واحد مسکونی به متقاشیان در استان واگذار شده است و 561 واحد مسکونی نیز در دست احداث قرار دارند.

وی با بیان اینکه 362 مسکن دو معلولی برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد 158 واحد شهری و 204 واحد روستایی است که تاکنون 104 واحد به معلولان واگذار شده است و 258 واحد نیز در دست احداث است.

عرب نژاد با اشاره به اینکه  بمناسبت دهه مبارک فجر امسال 48 واحد مسکونی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی استان تحویل داده می شود، ادامه داد: برای احداث این واحدها اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: واحدهای واگذار شده به مددجویان و معلولان طی دهه مبارک فجر مربوط به شهرستان های زیرکوه با 22 واحد مسکونی، درمیان 18 واحد، سربیشه 2 واحد، نهبندان سه واحد و بشرویه یک واحد می باشد.

وی در پایان گفت: به هر یک از خانوارهای تحت پوشش 45 میلیون تومان کمک بلاعوض جهت احداث واحد مسکونی پرداخت شده است.

کد خبر 31684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد