مراسم اختتامیه جشنواره «چشمان کاملا باز» ۲۸ بهمن به صورت آنلاین برگزار می‌شود

برگزیدگان جشنواره فتومونتاژ بهزیستی خراسان رضوی معرفی شدند.به گفته‌ی معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی، این افراد روز ۲۸ بهمن در مراسمی به صورت آنلاین معرفی و جوایز خود را دریافت خواهندکرد.

مسعود فیروزی ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره آذرماه امسال آغاز شد و تا دهم دی ماه فرصت ارسال آثار داشت که با توجه به محدودیت‌های کرونایی، فرصت ارسال آثار تا ۱۰ بهمن تمدید گردید.

وی افزود: ۱۳۶ اثر از استان‌های کرمان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان و خراسان رضوی به دبیرخانه جشنواره واصل گردید که با تشخیص هیأت داوران ۳۶ اثر شایان شرکت در جشنواره اعلام گردید.

فیروزی یادآور شد: از این آثار ۴ نفر در بخش افراد دارای معلولیت و سه اثر در بخش افراد غیر معلول برگزیده و به عنوان نفرات اول تا سوم در هر بخش معرفی گردیدند.

وی خاطر نشان کرد: نتایج بررسی‌های هیأت داوران در مراسمی مجازی با حضور داوران جشنواره که از سالن اجتماعات بهزیستی خراسان رضوی مدیریت می‌شود به صورت آنلاین به شرکت‌کنندگان در مراسم اعلام می‌گردد.

وی همچنین اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اسکای روم به نشانی www.skyroom.online/eh/behzisty۹۹/tvn و از طریق صفحه RazaviDisabledArt مراسم را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

وی اعلام کرد: نفرات اول در هر بخش ۲ میلیون تومان، نفرات دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نفرات سوم یک میلیون تومان جایزه‌ی نقدی به انضمام تندیس جشنواره و لوح تقدیر را دریافت می‌کنند.

کد خبر 31653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد