بوئین میاندشت| افتتاح اولین مرکز سلامت روان محلی شهرستان

همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اولین مرکز سلامت روان محلی بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت با نام" زندگی بهتر" با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسکندری امام جمعه شهرستان، عصاری معاون فرماندار، سرهنگ علیمرشد فریدنی فرمانده انتظامی شهرستان، قاسم براتی رئیس اداره بهزیستی، اعضای شورای شهر بوئین میاندشت و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت در حاشیه این مراسم براتی ضمن تبریک و گرامیداشت ایام ا...دهه مبارک فجر بیان نمود: هدف از تاسیس مراکز سلامت روان محلی ارتقای سلامت روان، سهولت دسترسی مردم به خدمات، ارائه خدمات مشاوره ای و ارتقای سلامت روان جامعه مبتنی بر دیدگاه اجتماع محور است.
براتی گفت: در این مرکز تیمی از کارشناسان مجرب با تاکید بر اصل پیشگیری به ارائه آموزش و خدمات می پردازد و در صورت نیاز مراجعه کنندگان جهت دریافت مشاوره و درمان به مراکز مشاوره ارجاع داده می شوند.
وی برگزاری جلسات آموزشی شامل خودآگاهی، کنترل خشم، مهارت های ارتباطی، مهارت های فرزند پروری، آموزش های پیش از ازدواج و آموزش پیشگیری از اعتیاد را از جمله برنامه های این مرکز عنوان نمود.
 

کد خبر 31652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد