کاشان| طرح های بهزیستی در کاشان به بهره‌برداری رسید

۲ مرکز مشاوره خدمات روانشناختی و مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و ۱۳۲ پروژه ی اشتغال و ۷ طرح مسکن در هشتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی به ‌طور ویدئو کنفرانس با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و مدیرکل بهزیستی اصفهان در اداره بهزیستی کاشان به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان کاشان، ام البنین متقی نژاد معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی کاشان گفت: مرکز مشاوره تخصصی ازدواج وخانواده بینش و مرکز مشاوره رستاک در راستای ارایه مشاوره و بهبود کیفیت روابط زوجین و کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی شده که به صورت اخص مرکز بینش درخصوص ارائه مشاوره قبل و بعد از ازدواج و بهبود تعارضات زوجین و مرکز مشاوره رستاک ضمن ارائه ی مشاوره به شهروندان، بصورت مرکز غربال طلاق شهرستان نیز فعالیت می نماید، افتتاح شد.
وی همچنین طرح‌های دهه فجر در بخش مسکن را اعطای ۷۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۷ نفر از زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت تحت پوشش اداره بهزیستی در قالب ساخت و خرید مسکن عنوان‌کرد.
رییس اداره بهزیستی کاشان در مورد طرح‌های اشتغال این اداره در دهه فجر گفت: ۱۳۲ مورد تسهیلات در مجموع با اعتبار  پنج میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان تخصیص داده ‌شده ‌است.
به گفته وی، این تسهیلات توانخواهان حوزه های توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی شامل افراد دارای معلولیت، معتادان بهبودیافته و زنان سرپرست خانوار اعطا شده است.
خاطر نشان می شود آیین افتتاح طرح‌های اداره بهزیستی کاشان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر ولی اله نصر اصفهانی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه و مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی و اداری و مالی فرمانداری در اداره بهزیستی کاشان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نفرات محدود برگزار شد.

کد خبر 31651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد