۳۳ نفر در بهزیستی خراسان رضوی استخدام خواهندشد

۳۳ نفر از شرکت کنندگان در آزمون سراسری استخدامی کشور، در بهزیستی خراسان رضوی استخدام می‌شوند.

به گفته‌ی رئیس اداره انسانی بهزیستی خراسان رضوی، نتایج اولیه‌ی آزمون در روزهای گذشته اعلام شده و ۷۴ نفر از پذیرفته‌شدگان در آزمون که متقاضی استخدام در بهزیستی بوده‌اند برای راستی‌آزمایی مدارک اعلامی، فراخوان شده‌اند.

احمد نژاد اسماعیل گفت: پس از تکمیل پرونده‌های متقاضیان و ثبت اطلاعات مورد نیاز در سامانه‌ی سازمان سنجش، فرایند فراخوان برای مصاحبه جهت این افراد آغاز می‌شود.

وی گفت: با نظر خوش‌بینانه، می‌توان گفت افراد نهایی شده برای استخدام، نیمه‌ی دوم سال آینده کار خود را به عنوان کارمند بهزیستی آغاز می‌کنند.

نژاد اسماعیل گفت: ۲۵ درصد از پذیرفته‌شدگان سهمیه‌ی ایثارگران هستند که از میان فرزندان شهدا و ایثارگران دفاع مقدس برگزیده می‌شوند.

وی ادامه داد: پس از تأیید اولیه‌ی سازمان امور استخدامی کشور، مراحل گزینش در بهزیستی آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همان‌طور که قبلا اعلام شده ۳۰ درصد نمره‌ی لازم برای قبولی در آزمون استخدامی مربوط به مصاحبه و ۷۰ درصد مربوط به نمره‌ی کتبی است، بنا بر این مصاحبه نقش قابل توجهی در پذیرفته شدن افراد دارد.

وی با بیان اینکه بکارگیری در بهزیستی استان خراسان رضوی، با توجه به اولویت‌ها و نیازهای بهزیستی در ستاد استان و در شهرستان‌ها بوده گفت: برخی شهرستان‌ها با اینکه پست استخدامی دارند اما متقاضی برای استخدام در آن شهرستان نداشته‌اند.

به گفته‌ی نژاد اسماعیل، استخدام نیروی انسانی در بهزیستی در سال‌های اخیر بسیار محدود شده و با وجود افزایش خدمات و جمعیت تحت پوشش، کمبود نیروی انسانی در این سازمان، بسیار محسوس است.

وی تأکید کرد: در حالی که حدود ۵۰۰ نفر در ده سال اخیر از بهزیستی خراسان رضوی بازنشسته شده‌اند جمعیت هدف بهزیستی استان در این  مدت، دست کم دو برابر شده است.

وی خاطر نشان کرد: البته برون‌سپاری خدمات در بهزیستی گسترش زیادی یافته و با راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی، امید می‌رود که بخش غیر دولتی، کمبود نیروی انسانی در بخش دولتی را جبران کند.

کد خبر 31650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد