شاهین شهر و میمه| افتتاح پروژه های اشتغال بهزیستی

به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر، ۲۰ پروژه اشتغال و یک مرکز مشاوره تخصصی تحصیلی تربیتی  به صورت مجازی توسط مدیر کل بهزیستی استان اصفهان افتتاح شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه، در این مراسم که به دلیل شیوع بیماری کرونابه صورت وبینار برگزار گردید؛ ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۲۰ پروژه اشتغال  و یک مرکز مشاوره تخصصی بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه را افتتاح نمود.
محمد حسین قربانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در این خصوص گفت: برای ایجاد اشتغال ۲۰ نفر از مددجویان تحت پوشش ده میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت گردیده و با مشارکت ۶ میلیارد و ششصد میلیون ریالی مددجویان زمینه اشتغال ۲۰ نفر از مددجویان به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شده است . همچنین با راه اندازی مرکز مشاوره تخصصی تحصیلی تربیتی صعود برتر ضمن ارائه خدمات در این زمینه به شهروندان، برای سه نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است. 

  
 

کد خبر 31649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد