خدمت در بهزیستی خدامدارانه است

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خدمت در بهزیستی بی ریا، مخلصانه و خدامدارانه است خطاب به کارکنان بهزیستی گفت: قطعا اجرش و ثواب کار شما نزد خداوند متعال چندین برابر است.

به  گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، در آیین افتتاح و بهره برداری مجازی  ۱۳۲ پروژه اشتغال و ۲ مرکز مشاوره و ۷ پروژه ی مسکن که به صورت  ویدیو کنفرانس در اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد؛ خدمت به مددجویان در مجموعه بهزیستی را خالصانه و بی منت دانست و گفت: صفا، صمیمیت و خلوص نیت در این  مجموعه موج می زند.
وی، خدمت در سازمان بهزیستی را توفیقی الهی دانست و گفت: قطعا کسانی که به مجموعه  بهزیستی و مراکز نگهداری سالمندان و معلولین به مددجویان و معلولین جسمی و حرکتی کمک می کنند هیچ گونه چشمداشت و توقعی ندارند.
نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خدمت در بهزیستی بی ریا، مخلصانه و خدامدارانه است، خطاب به کارکنان بهزیستی گفت: ممکن است بابت خدمتی که کارکنان بهزیستی به مددجو یان ارائه می دهند از آنها قدردانی نشود، ولی قطعا اجرش و ثواب کار آنها نزد خداوند متعال چندین برابر است.
عضو خبرگان رهبری در پایان از پرسنل بهزیستی و کارکنان مراکز نگهداری سالمندان و معلولین جسمی حرکتی قدردانی کرد.
گفتنی است آیت الله سلیمانی در بازدید از قسمت های مختلف ستاد اداره بهزیستی شهرستان کاشان، در جریان روند فعالیت های این اداره قرار گرفت.
 

کد خبر 31632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد