شاهرود | برنامه های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی در بهزیستی شهرستان برگزار شد

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود برنامه های اجرا شده در دهه مبارک فجر را تشریح کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان شاهرود: مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود برنامه های اجرا شده در دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

ایشان با اشاره به حمایت انقلاب از محرومین و نیازمندان بیان داشت:پس از پیروزی انقلاب ،فرزند و شهید بزرگوار انقلاب شهید محمد علی فیاض بخش سازمان بهزیستی کشور را تاسیس کرد تا این سازمان حامی زنان،کودکان،سالمندان، افراد دارای معلولیت و .... باشد و این افتخاری است برای ما، که سازمان بهزیستی مولود انقلاب است.

جهانسیر برنامه های بهزیستی را در چهل و دومین فجر انقلاب در قالب افتتاح ، بازدید و اجرای برنامه های فرهنگی دانست و گفت: در روز اول شروع دهه فجر ، همکاران بهزیستی شاهرود با حضور در گلزار شهدا با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان نموده و  زنگ انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی  در مرکز رفاه کودک و خانواده  آرمان نواخته شد.

وی ادامه داد: حضور همکاران در پایگاه انتقال خون،دیدار مددجویی،بازدید از مراکز شبانه روزی، برگزاری جشن تکلیف دختران تحت حمایت در خانه های کودکان، افتتاح طرح های اشتغال و تحویل ۲۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت از برنامه های بهزیستی شاهرود در این ایام بود.

وی در پایان اظهار داشت: در روزهای آتی ۷ مرکز مثبت زندگی  به منظور ارائه مطلوب تر به جامعه هدف در شهرستان شاهرود افتتاح رسمی خواهند شد.

کد خبر 31623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد