به مناسبت دهه فجر/ دیدار صمیمانه ی فرمانده سپاه شهرستان کامیاران با معلول موفق ضایعه نخاعی

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر از معلول ضایعه نخاعی کامیارانی موفق در رشته منبت کاری تقدیر گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر فرمانده سپاه پاسداران، فرمانده پایگاه مقاومت خواهران، مسئول اکرام کمیته امداد و رییس بهزیستی شهرستان کامیاران در منزل این معلول موفق حضور یافتند و پشتکار ایشان در رشته منبت کاری را شایان تقدیر و سپاس دانستند. 

سرهنگ حسین ملکی فرمانده سپاه پاسداران کامیاران، معلولیت را نوعی امتحان الهی دانست و اظهار داشت: معلولان موفق و با پشتکار به خوبی ثابت کرده اند معلولیت محدودیت و محرومیت از ادامه زندگی اجتماعی و دستیابی به افتخارات و سربلندی ها نیست بلکه می توان با پشتکار استعدادها و توانایی های را شکوفا نمود.

ابراهیمی رئیس بهزیستی شهرستان کامیاران هم با تشریح اهداف و اقدامات انجام شده بهزیستی، از حضور حاضرین ابراز خرسندی نمودو خواستار ادامه کمک وهمکاری سپاه با بهزیستی در رفع نیازهای مختلف جامعه هدف بهزیستی شد.

بختیار پشابادی، معلول ضایعه نخاعی توانسته است به چندین نفر دیگر از معلولین مهارت و حرفه خود را بیاموزد و اثرهای هنری زیبایی را بیافرینند.امید است با ایجاد بازار کار برای فروش این آثار ارزشمند،از دغدغه های مالی این عزیزان کاسته شود.

کد خبر 31609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد