جذب ۸۶ درصد اعتبارات اشتغال استان

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در نشست با مسئولین اعتبارات بانک های عامل همکار بهزیستی از جذب ۸۶ درصدی اعتبارات اشتغال استان در ده ماهه اول سال جاری خبر داد.

دکتر صحاف مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی، در این جلسه که با حضور مسئولین اعتبارات بانک های عامل، معاون مشارکت های مردمی و کارشناس مسئول اشتغال استان برگزار شد؛ ضمن قدردانی از همکاری مطلوب بانک ها، اشتغال مددجویان را عامل مهم در توانمندی و اتکای مددجویان به خود عنوان کرده و نقش بانک ها را در پروسه توانمندی جامعه هدف بهزیستی حائز اهمیت دانست.

وی با خاطر نشان کردن ایجاد اشتغال برای ۳ هزار نفر از اقشار تحت پوشش این اداره کل با تسهیلات قرض الحسنه بهزیستی استان ابراز داشت: علاوه بر این امر با جذب اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال توانستیم باعث توسعه پایداری اشتغال ۶۱۰ نفر از جامعه هدف این اداره کل در روستا ها شویم.

اعطای تسهیلات ۱۲۰ میلیارد ریالی به بنگاه های آسیب دیده از کووید ۱۹ از آغاز سال جاری تا کنون از سایر نکاتی بود که مدیر کل بهزیستی استان به آن اشاره نمود.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان نیز ضمن قدردانی از زحمات بانک ها طی سنوات گذشته به ویژه در سال جاری، همکاری بانک ها جهت اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان را ستودنی توصیف کرد و اظهار داشت: دعای خیر معلولان و مددجویان بهزیستی همواره بدرقه راه شما تلاشگران مخلصی است که در راستای حل مشکلات آنان گام برداشته و عاملی در راه حل بخشی از مشکلات این قشر می باشند.

کد خبر 31599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد