عیدی مددجویان بهزیستی با مستمری بهمن ماه واریز می‌شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: عیدی مددجویان بهزیستی با مستمری بهمن ماه به حسابشان واریز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور، درباره آخرین اخبار از پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی، اظهار کرد: عیدی مددجویان بهزیستی که مشمول هستند، با مستمری بهمن ماه به حسابشان واریز خواهد شد.

وی با اشاره به وجود مشکلی در پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد گفت: مددجویانی که از گذشته مستمری دریافت می‌کردند افرادی هستند که هم از محل اعتبارات دستگاه مربوطه (بهزیستی و کمیته امداد) و هم از محل هدفمندی یارانه‌ها مستمری دریافت می‌کنند.

قبادی دانا، افزود: افرادی که از سال ۹۷ به جمع مستمری بگیران این دو نهاد اضافه شدند و تعداد آن‌ها با افرادی که از قبل بودند، برابری می‌کند فقط از محل هدفمندی یارانه‌ها، مستمری دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه اعتبار پرداخت عیدی مددجویان از محل اعتبارات دستگاه مربوطه است، گفت: به این ترتیب افرادی که هم از محل اعتبارات دستگاه‌ها و هم از محل هدفمندی یارانه‌ها مستمری دریافت می‌کنند، مشمول دریافت عیدی هستند که تعداد آن‌ها حدود ۵۰۰ هزار خانوار است که با مستمری بهمن ماه به حساب آن‌ها واریز خواهد شد و پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به صورت همزمان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود که مددجویانی که فقط از محل هدفمندی یارانه‌ها مستمری دریافت می‌کنند، مشمول دریافت عیدی پایان سال شوند و اعتبار لازم برای این دسته از مددجویان هم فراهم شود و در اختیار بهزیستی و کمیته امداد قرار گیرد.

کد خبر 31594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =