افتتاح باجه ویژه روشندلان در بانک سپه اردبیل

طرح ویژه بانک سپه برای حمایت از روشندلان در شعبه امام خمینی(ره) اردبیل انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل،  طرح ویژه بانک سپه برای حمایت از روشندلان در شعبه امام خمینی(ره) اردبیل انجام شد.

همزمان با ایام الله دده مبارک فجر به منظور تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت (روشندلان) به خدمات شهری و برخورداری از برابری فرصت ها، باجه روشندلان در یکی از شعب بانک سپه اردبیل با حضور مدیریت و کارکنان شعب، مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه و برخی از روشندلان تحت پوشش بهزیستی استان برگزار شد.

دراین مراسم دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر به برخی از خدمات ارائه شده به افراد جامعه هدف، بویژه روشندلان و خانواده های این عزیزان گفت: بحمداله در سایه حمایت های دولت محترم و همت و تلاش مسئولان امروز شاهد گسترش اهمیت بخشی به جامعه روشندلان هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که تسهیل دسترسی به امکانات شهری و برخوردای مددجویان از این خدمات از جمله دغدغه های اصلی سازمان عنوان شده است گفت: بحث مناسب سازی اماکن، معابر و فضاهای عمومی بطور جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در سطح استان آغار نموده است و در این راستا با برگزاری کمیته های تخصصی در سطح استان در صدد تسهیل دسترسی و بهبود شرایط برای افراد تحت پوشش می باشد.

ستاری دربخش دیگر از سخنان خود ادامه داد: الزام رعایت ضوابط مناسب سازی توسط شهرداریها، رفع موانع در معابر و پیاده روها، توجه جدی به خدمات عمومی در ادارات و اماکن عمومی، پل های اتصال پیاده رو به خیابان، ایجاد رمپ در تمامی مکانهای پر تردد و عمومی و آگاهسازی آحاد جامعه به برابری فرصتهای روشندلان از جمله اقدامات سازمان و دستگاههای اجرایی می باشند.

این مسئول به تهیه و توزیع تبلت های دانش آموزی در ایام کرونا به فرزندان و دانش آموزان تحت پوشش اشاره کرد و گفت : برای کمک به دانش آموزان تحت پوشش جهت بهره مندی از شبکه شاد و استمرار تعلیم و تربیت این عزیزان و با مشارکت استانداری اردبیل و بهزیستی کشور تعداد ۲۰۰ دستگاه تبلت تهیه و بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع شد.

وی افزود : با توجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم دسترسی دانش آموزان به فضای مجازی برای ادامه یادگیری و تحصیل این عزیزان و وضعیت اقتصادی خانواده های تحت پوشش از خیرین بزرگوار و هم استانیهای عزیز درخواست کرد تا در جهت کمک به ادامه تحصیل فرزندان تحت پوشش بهزیستی استان را همچون گذشته یاری نمایند.

مدیرعامل شعب بانک سپه استان اردبیل هم در رابطه با راه اندازی نخستین باجه روشندلان گفت: امیدواریم با اجرای این طرح ویژه روشندلان بتوانند بدون کمک دیگران و بدون اینکه اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهند، به باجه مذکور مراجعه کرده و خودشان امورات بانکی خود را مدیریت نمایند.

لازم به ذکر است در این مراسم به تعدادی از دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی استان پس از استعلام از وضعیت مددجویان، تبلت تهیه و به رسم انسان دوستی به این عزیزان اهداء شد.

محمدی مدیرعامل شعب بانک سپه استان اردبیل گفت: با اجرای این طرح ویژه روشندلان می توانند بدون کمک دیگران و بدون اینکه اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهند، به باجه ویژه بانک سپه شعبه امام خمینی(ره) مراجعه کنند و خودشان به افتتاح حساب، واریز وجه و دیگر امور بانکی را انجام دهند.  

کد خبر 31590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد