شهریار|با هم ببینیم| فیلمی کوتاه از مهارت های زندگی 

موسسه مهرآفرینان راهیان سلامت از موسسات تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان شهریار اقدام به تهیه و تولید فیلم های کوتاه آموزش مهارت های زندگی نموده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محبوبه زرین قلم از روانشناسان مجرب و مدیر موسسه مهرآفرینان راهیان سلامت در این فیلم به آموزش پیش از ازدواج پرداخته است.

وی در این خصوص گفت: شبکه های اجتماعی نسل جدیدی هستند که امروزه به خصوص در دوران بحران کرونا در کانون توجه کاربران اینترنت قرار گرفتند به طوریکه به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی بیشتر مردم تبدیل شدند  و فراگیر شدن استفاده از این پدیده پیامدهای مثبت و منفی بسیاری را بر زندگی ما القا نموده است.

زرین قلم در ادامه افزود:  شبکه های اجتماعی بر ساخت و بازتاب روابط اجتماعی میان افراد تمرکز می کند افراد در این فضا به تبادل علایق و فعالیت های شان می پردازند.

مدیر موسسه مهرآفرینان راهیان سلامت شهریار اظهار داشت: تغییر سبک زندگی با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی به دلیل فاصله گذاری اجتماعی  و ورود وسایل و تکنولوژی‌های جدید به عرصه خانواده‌ها شاهد آن هستیم که اعضای خانواده ساعت‌های متمادی در کنار یکدیگر می نشینند بدون آنکه ارتباط کلامی با یکدیگر برقرار کنند و از طرفی ارزش های اجتماعی خانواده ها تحت تاثیر قرار گرفته و موجب شده تا شاهد تغییراتی در رفتار و گفتمان نسل جوان باشیم به همین دلیل موسسه مهر آفرینان راهیان سلامت تصمیم گرفت دست به تولید و انتشار محتوا های مفید و سودمند روانشناسی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و استحکام خانواده ها بزند.

او در ادامه گفت: می توان به   آموزش‌های مهارتهای زندگی و معرفی مدل ۱+۱۰، آموزش زندگی خانواده، آموزش پیش از ازدواج، پیشگیری از اعتیاد و مثبت اندیشی و نشاط اجتماعی  اشاره کرد.

کد خبر 31565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد