گرگان | مرکز توانبخشی سالمندان آغازبکار کرد

با حضور مدیرکل بهزیستی گلستان و فرماندار شهرستان گرگان مرکز توانبخشی سالمندان به‌بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ با حضور دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان و مهندس محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان مرکز توانبخشی سالمندان این شهرستان در ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

در این مراسم مدیرکل بهزیستی گلستان با اشاره به گستردگی فعالیت های سازمان بهزیستی تصریح کرد: این سازمان با حمایت و توجه مردم خیرخواه همواره آماده خدمت‌رسانی به توانخواهان و مددجویان است.

وی گفت: این مرکز با اعتبار ۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ایجاد شده که ضمن ارائه خدمات به قشر سالمند جامعه برای ۲۰ فرد نیز اشتغالزایی کرده است.

دکتر حسینی اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصتی است برای رونمایی از ظرفیت ها و دست‌آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

همچنین مهندس حمیدی نیز ضمن تبریک این ایام از خدمات جامعه بهزیستی قدردانی کرد و بیان داشت: امسال با ورود به دومین سال گام دوم انقلاب اسلامی شاهد تحولات عظیم و جهش خدمات به محرومین و توانخواهان هستیم.

فرماندار گرگان افزود: با کمک به افزایش خدمات بهزیستی در واقع به رفاه عمومی جامعه و پیشیگیری از آسیب های اجتماعی کمک می‌کنیم و همانطور که رهبرفرزانه انقلاب فرمودند باید تمام دستگاه های اجرایی در کمک به بهزیستی از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

وی ادامه داد: مراکز سالمندان که بخشی از خدمات سازمان بهزیستی هستند از مهمترین مراکز خدمت به جامعه‌ای است که با حمایت ازآن میتوان تجربیات گرانبهاء افراد مسن را به نسل های بعد منتقل کرد.

گفتنی است این مرکز باظرفیت اسمی ۵۰ نفر به ارائه خدماتی همچون پزشکی، پرستاری، فیزیوتراپی، روانشناسی، کاردرمانی و مددکاری با مساحت۶۰۰ مترمربع می‌پردازد.

انتهای پیام. /

کد خبر 31430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد