در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب  ۳۵ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی بوشهر  واگذار شد

آیین واگذاری همزمان ۲۳۸۱ واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با حضور دکتر قبادی دانا، معاون وزیرو رئیس سازمان بهزیستی کشور، دکتر علیرضا حاجیونی مدیرکل بهزیستی بوشهر، مسولین استانی و شهرستانی در شهربردستان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان دکتر حاجیونی در آئین افتتاح مسکن معلولین گفت: طی هشت سال اخیر دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان واگذار شده است.

مدیر کل بهزیستی استان همچنان اظهار داشت : این واحدهای مسکونی در مجموع با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال احداث شده که ۱۱ میلیارد ریال آن از محل کمک‌های بلاعوض بهزیستی بوده است

دکتر حاجیونی افزود : از این تعداد، ۱۴ واحد به خانواده با دو عضو معلول، ۳ واحد به خانواده با سرپرست معلول و ۱۸ واحد به سایر افراد تحت پوشش بهزیستی واگذار می‌شود.

وی ادامه داد : در ۹ ماهه نخست سال جاری ۲۷۰ واحد مسکونی به مددجویان واگذار شده که با اضافه شدن این ۳۵ واحد به ۳۰۵ واحد می‌رسد و تا پایان سال ۷۱ واحد دیگر به گروه‌های هدف واگذار خواهد شد.

حاجیونی یادآور شد : از هشت سال گذشته تاکنون دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان واگذار شده که ۲۵۶ واحد آن در اختیار خانواده‌های با ۲ عضو معلول قرار گرفته است.

وی تصریح کرد : ۹۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز از محل تفاهم نامه‌هایی که با قرارگاه خاتم الانبیا، بنیاد مسکن و سایر ارگان‌ها داریم در آینده احداث می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اضافه کرد : با همه محدودیت‌های اعتباری، تعهد کارگزاران و علاقه مندی آنها کمک به گروه‌های آسیب پذیر است که قرارگاه خاتم الانبیا نماد این توانایی و خواستن است.

در ادامه فرماندار شهرستان دیّر گفت : از مجموع ۳۸۸ میلیارد تومان طرح‌های دهه فجر، ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بحث مسکن هزینه شده است.

کریم علی حسنی افزود : در طول دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۲۱۲ واحد مسکونی در سطح شهرستان دیر آغاز شده یا با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است.

وی به جزئیات این طرح‌ها اشاره و عنوان کرد : ۶۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و ۸۰ واحد مسکن مددجویی روز گذشته کلنگ زنی شد.

فرماندار شهرستان دیّر با بیان اینکه ۶۸ واحدی بنیاد مسکن با پیشرفت خوبی در حال ساخت است، یادآور شد : همچنین در دهه فجر امسال ۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد و ۳ واحد نیز به مددجویان بهزیستی تحویل داده شد.

امام جمعه  دیّر نیز در این مراسم گفت : ملت ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و با رهبری داهیانه امام راحل بپا خواست.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: انقلاب ما تنها انقلابی است که متوقف نشده و به آرمان‌هایش وفادار مانده است.

وی خاطرنشان کرد : انقلاب ما در وهله اول فرهنگی بود و با ایجاد دگرگونی در احوال ملت، مردم به صحنه آمدند.

امام جمعه  دیّر افزود : یکی از اهداف انقلاب اسلامی کمک به محرومین بود که به آن وفادار مانده است.

حسینی ابراز کرد : مسئولین باید خود را مدیون مردمی بدانند که اگر ایثارگری آنها نبود سرنوشت ما جور دیگری رقم می‌خورد.

وی تاکید کرد : از مسئولیت‌هایی که داریم در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.

امام جمعه دیّر ابراز کرد : افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های دهه فجر، مردم را به آینده انقلاب امیدوار می‌کند.

شایان ذکر است آئین افتتاح و بهره برداری از ۲۳۸۱ واحد مسکونی به معلولین تحت پوشش بهزیستی کشور با حضور  رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،   که از این تعداد ۳۵ واحد در استان بوشهر بوده است.

کد خبر 31427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد