مدیرکل بهزیستی استان زنجان:
۱۷۶ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شده است

زنجان | مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در سال جاری ۱۱۳ واحد مسکونی و از دهه فجر سال ۹۷ تا ۹۸ نیز ۱۷۶ واحد مسکونی به خانوارهای تحت پوشش فاقد مسکن استان زنجان واگذار شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری ظهر سه شنبه درمراسم واگذاری مسکن به معلولین که از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر قبادی دانا، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، گفت: در این روز مبارک ۴۰ واحد مسکن همزمان با سراسر کشور به مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد.

وی اظهار کرد: در سال جاری ۱۱۳ واحد مسکونی و از دهه فجر سال ۹۷ تا ۹۸ نیز ۱۷۶ واحد مسکونی به خانوارهای تحت پوشش فاقد مسکن استان زنجان واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از این تعداد ۹۶ واحد مسکونی در سطح شهرستان‌ها و ۱۹۳ واحد در سطح روستاها بوده است.

محمدی قیداری تاکید کرد: برای احداث ۴۰ واحد مسکن، یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و نزدیک به یک میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی گفت: ۹ واحد در شهرستان زنجان، ۲۴ واحد در شهرستان خدابنده، دو واحد در شهرستان طارم، سه واحد در شهرستان ماهنشان و دو واحد هم در شهرستان ابهر به مددجویان واجد شرایط واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ابراز داشت: تامین مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر، اولویت اصلی بهزیستی است.

محمدی قیداری با بیان اینکه در مناطق روستایی استان نیز ۲۵۰ خانوار دارای ئو معلول و بیشتر شناسایی شده است، افزود: از این تعداد ۱۵۳ مورد قرارداد احداث مسکن برای آنان منعقد شده و ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی در مرحله پایان کار قرار دارد.

ک

کد خبر 31381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد