بیانیه ۲۲ بهمن اداره کل بهزیستی استان زنجان

دهه فجر انقلاب اسلامی، دهه ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و اوج بالندگی و افتخارآفرینی ملت بصیر و دین باورمان است که در بهمن ۱۳۵۷ با خیزش عظیم ملت بزرگ ایران و با ایثار خون شهدا شکل گرفته است.

با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب و سپیده‌دم استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رغم تمامی فشارهای جهانی، جنگ‌های گسترده، تحریم‌های اقتصادی و سیاسی، محاصره پردامنه علمی و فنی و انسداد مسیر های سیاسی و همچنین جنگ های روانی و رسانه‌ای و توطئه‌ها و تهدید های داخلی و هر آنچه در ذیل تهدید و تحریم قابل تصور و شمارش است، انقلاب اسلامی زنده‌تر، توفنده تر و با نشاط تر از گذشته به پیش می‌رود و در مقابل زوال و غروب قدرتهای سلطه گر و استکباری به واقعیت مسلم و گریزناپذیر عصر حاضر تبدیل شده است.
بدینوسیله خانواده بزرگ بهزیستی استان زنجان همراه با ملت ایران با شرکت گسترده ی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در بستر فضای مجازی  ضمن اعلام وفاداری و لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای، آمادگی خویش را برای تداوم راه خمینی کبیر (ره)، پاسداری از خون شهیدان سرفراز و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام می دارند.
روابط عمومی بهزیستی استان زنجان

کد خبر 31363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد