آیین افتتاح مرکز اقامتی درمان و بازتوانی معتادین (رهایی) شهرستان نمین

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان نمین، مدیرکل بهزیستی استان وهیات همراه مرکز اقامتی، بهبودی و بازتوانیی معتادین (رهایی) شهرستان نمین افتتاح شد.

در این مراسم دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی از عناوین برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح در این ایام خبرداد.

مدیرکل بهزیستی استان اظهارداشت : این مرکز با ظرفیت اسمی ۶۰ نفر مجوز فعالیت دارد که با توجه به شرایط کرونایی با ظرفیت اسمی ۳۰ نفر پذیرش خود را آغاز نموده و خدمات مورد نظر را ارائه خواهد کرد.

ستاری در بخش دیگر از سخنان خود بازتوانی و اشتغال را از مهمترین دغدغه مددجویان بعد از ترخیص عنوان کرد و گفت : امیدواریم با حمایت های به موقع تمامی دست اندرکاران و خانواده ها ضمن بازگشت سالم مددجویان به آغوش خانواده ها، در زمینه اشتغال این عزیزان هم گامهای خوبی برداریم.

وی همچنین از فعالیت ۱۴ مرکز ارائه خدمات درمانی حمایتی شامل؛ مراکز جامع درمان و بازتوانی، مراکز اقامتی بهبودی، مرکز اجتماع درمان مدار، شلتر، باشگاه مثبت برای افراد حائز شرائط در سطح استان خبرداد و گفت : هم اکنون ظرفیت اسمی مراکز اقامتی تحت نظارت استان در حدود ۸۰۰ نفر می باشد که با توجه به شرایط کنونی جامعه با پذیرش اسمی ۴۰۰ نفر خدمات مورد نیاز را به مقیمان مراکز ارائه می نمایند.

این مسئول ادامه داد : با افتتاح مرکز اقامتی رهایی نمین ما به استاندارد هر ۱۰۰ هزار نفر یک مرکز رسیده ایم. امیدواریم با ادامه همکاری فرمانداری و سایر دستگاهها در شهر نمین نیز مکانی برای جلسات حفظ بهبودی تامین شود تا بازده این مرکز را تقویت و تضمین کند.

کد خبر 31346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد