در رسانه| ۳۶ مرکز مشاوره حضوری دولتی و غیردولتی در ایلام فعال است

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی استان گفت: ۳۶ مرکز مشاوره حضوری دولتی و غیردولتی در استان ایلام فعال است و در این مراکز مشاوره هایی نظیر مشکلات خانوادگی، استرس، اضطراب، تربیت کودک و افسردگی ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، فروزان افسرده در بازدید جمعی از رسانه های ایلام از مرکز مشاوره خدمات  بهزیستی با اشاره به اینکه تمام مردم استان می توانند با شماره گیری ۱۴۸۰ به صورت رایگان از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند،افزود: کارشناسان و مشاوران این مرکز از ساعت هشت صبح تا ۲۴ آماده پاسخگویی به عموم مردم هستند.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری بیشتر بوده است،اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد تماس گیرندگان با این مراکز را زنان تشکیل می‌دهند.

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی استان ایلام به رایگان بودن مشاوره تلفنی اشاره و تصریح کرد: افرادی که امکان مشاوره حضوری و دسترسی به مراکز مشاوره را نداشته باشند، مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهترین راه برای برقراری ارتباط افراد با مشاوران است و مدت زمان ارائه مشاوره به هر فرد از طریق این خط، ۳۰ دقیقه است.

افسرده با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۵۴ ایلامی از خدمات مشاوره این سازمان بهره‌مند شده اند، خاطرنشان کرد: از این تعد اد بیش از ۶ هزار و ۱۰۶ نفر از طریق مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ خدمات مشاوره‌ای دریافت کرده‌اند.

کد خبر 31321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد