در رسانه|بهره مندی رایگان از خدمات مشاوره ای با شماره گیری ۱۴۸۰

فروزان افسرده روز دوشنبه در حاشیه تور رسانه ای جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی ایلام از مرکز مشاوره گفت: در سال جاری ۶ هزار و ۱۰۶ نفر از طریق مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ خدمات مشاوره‌ای دریافت کرده‌اند،

به گزارش ایلام قلم،، فروزان افسرده روز دوشنبه در حاشیه تور رسانه ای جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی ایلام از مرکز مشاوره گفت: در سال جاری ۶ هزار و ۱۰۶ نفر از طریق مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ خدمات مشاوره‌ای دریافت کرده‌اند، وی تصریح کرد:مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری از استقبال بیشتری بین مردم برخوردار است و بیش از ۹۰ درصد تماس گیرندگان با این مراکز را زنان تشکیل می‌دهند

افسرده با ذکر اینکه اکنون ۳۶ مرکز مشاوره حضوری دولتی و غیر دولتی در استان فعال است ادامه داد: استرس، تربیت فرزند، افسردگی و مشکلات خانواده عمده ترین علت مراجعان  به مراکز مشاوره این اداره کل است.

وی با اشاره به رایگان بودن مشاوره تلفنی، افزود: افرادی که امکان مشاوره حضوری و دسترسی به مراکز مشاوره را نداشته باشند، مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهترین راه برای برقراری ارتباط افراد با مشاوران است.

افسرده عنوان کرد: مشاوران این مرکز از ساعت ۸ تا ۲۴ آماده پاسخگویی به عموم مردم هستند، همچنین مدت زمان ارائه مشاوره به هر فرد از طریق این خط، ۳۰ دقیقه است.

وی در ادامه گفت  : در مجموع  سال جاری ۱۱ هزار و ۵۵۴ نفر از مردم این استان سال جاری از خدمات مراکز مشاوره حضوری و تلفنی  استان بهره مند شده‌اند

در ادامه خبرنگاران از بخش های مختلف این مرکز بازدید کردند.

کد خبر 31319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد