ساری │ مرکز غیر دولتی مشاوره تخصصی آوا به مناسبت دهه فجر در شهرستان ساری افتتاح شد

مرکز غیردولتی مشاوره تخصصی آوا به مناسبت دهه فجر با حضور موسوی مدیر بهزیستی و قلی پور مسئول امور توسعه پیشگیری بهزیستی شهرستان ساری افتتاح شد.

ه گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛ مرکز غیردولتی مشاوره تخصصی آوا به مناسبت دهه فجر با حضور موسوی مدیر بهزیستی و قلی پور مسئول امور توسعه پیشگیری بهزیستی شهرستان ساری افتتاح شد.

موسوی در مراسم افتتاح این مرکز گفت: به دلیل شرایط کنونی جامعه لازم است مراکز مشاوره گشترش یابد و افتتاح این مرکز در راستای ارائه خدمات مطلوب مشاوره ای به مردم است.

مدیر بهزیستی شهرستان ساری به لزوم تخصصی شدن خدمات مراکز مشاوره اشاره کرد و عنوان کرد: به دلیل تعدد آسیبها و لزوم رسیدگی تخصصی، لازم است مراکز مشاوره تحت نظر بهزیستی به صورت تخصصی مشاوره ارائه نمایند.

مدیر بهزیستی شهرستان ساری فعالیت مراکز مشاوره را نقطه عطف در حوزه مشاوره دانست و گفت: بسیاری از مراکز را می شناسیم که جهت ارائه خدمات به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه به منظور رفع  مشکل مردم و مراجعین خود در حال خدمات رسانی هستند که این نوع نگاه و فعالیت بسیار ستودنی می باشد، هرچند که بنده معتقدم تمام کسانی که در مراکز مشاوره می کنند و در حال ارئه خدمات هستند با نگاه خیرخواهانه و در جهت رفع مشکل مردم قدم بر میدارند.

موسوی در ادامه در خصوص فعالیت مرکز مشاوره تلفنی 1480 حوزه پیشگیری گفت: مرکز مشاوره تلفنی 1480 یکی از مراکز مشاوره دولتی غیر حضوری است که در حوزه تربیت فرزند، مهارتهای زندگی، مشاوره پیش از ازدواج، اختلافات زناشویی، اختلالات روانشناختی، مشاوره حقوقی و... که تا امروز با 132416 تماس توانست با حضور کارشناسان خبره مشاوره در بخشهای ذکر شده مشاوره تلفنی ارائه گردید که از این تعداد، 63313 تماس از شهر ساری بوده است.

لازم به ذکر است که مرکز مشاوره تلفنی 1480 به صورت استانی فعالیت می کند و در بهزیستی شهرستان ساری مستقر می باشد.

کد خبر 31309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد