ساری │ مرکز غیر دولتی مشاوره تخصصی دلفی شهرستان ساری افتتاح گردید

مرکز مشاوره دلفی به مناسبت دهه فجر با حضور موسوی مدیر شهرستان ساری و قلی پور مسئول امور توسعه پیشگیری بهزیستی شهرستان ساری افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛ مرکز مشاوره دلفی به مناسبت دهه فجر با حضور موسوی مدیر و قلی پور مسئول امور توسعه پیشگیری بهزیستی شهرستان ساری افتتاح گردید.

موسوی در مراسم افتتاح این مرکز گفت: بر اساس نیاز جامعه جا نمایی مراکز مشاوره انجام و مجوز های لازم جهت راه اندازی این مراکز از سوی بهزیستی صادر می شود.

مدیر بهزیستی شهرستان ساری اقدامات تخصصی مراکز مشاوره را بسیار ارزنده دانست و عنوان کرد: اقدامات تخصصی مراکز مشاوره از نوع اقدامات سطح یک و پیشگیری اولیه است تا جامعه به سمت آسیبها نرود و عملاً پیشگیری نماید از آسیبهای بزرگتر، از این رو خانواده ها در مرحله اول به منظور رفع مشکلات رفتاری در زندگی خود باید به مراکز مشاوره مراجعه نمایند.

موسوی مراکز مشاوره را بازوان تخصصی بهزیستی دانست و در ادامه گفت: مراکز مشاوره به عنوان بازوان تخصصی بهزیستی و در خط مقدم ارائه خدمات مشاوره ای هستند به همین دلیل از سرمایه های اصلی بهزیستی محسوب می شوند.

موسوی در پایان تعداد مراکز مشاوره در شهرستان ساری که در حال ارائه خدمات هستند 47 مرکز عنوان کرد  و گفت: تعداد مراکز مشاوره در شهرستان ساری 44 مرکز و 3 مرکز سلامت روان محلی می باشد که جمعاً 47 مرکز در سطح این شهرستان در حال فعالیت می باشند و از ابتدای سال تا کنون 24896 نفر از این مراکز خدمات مشاوره ای دریافت نمودند.

کد خبر 31308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد