برپایی جشن انقلاب و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)

صبح روز بیستم بهمن ماه به میزبانی امور فرهنگی و امور بانوان بهزیستی گیلان با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، جمعی از همکاران و جامعه هدف سازمان با رعایت پروتکل های بهداشتی جشن انقلاب و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محوطه بهزیستی شهرستان برگزار شد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام حمید نادم اظهار داشت : طی چهل و دو سال انقلاب اسلامی همواره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد ضربه زدن و از بین بردن انقلاب بودن اما هرگز به اهداف پلید خود دست نیافتند.

وی عنوان کرد: ولایتمداری و انقلابی بودن ملت ایران، سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است و آنها در طول انقلاب وفاداری خود به نظام و رهبری را اثبات کردند.

حجت الاسلام حمید نادم  یادآور شد: جوانان امروز علیرغم هجمه‌های فراوان رسانه‌های معاند و خودفروخته، روحیه انقلابی و ولایتمداری را در خود دارند و هیچ‌گاه فریب تبلیغات دروغ رسانه‌های غرب و بیگانه را نمی‌خورند.

وی خاطر نشان کرد: انتقال ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب موجب حفظ و تداوم نهضت انقلابی شده و بر همین اساس تبیین ارزش‌های انقلاب به نسل امروز یک ضرورت به شمار می‌رود.

وی افزود: جوانان در عمل اثبات کردند که برای حفظ نظام و انقلاب و رهبری تا پای جان ایستاده‌اند و نمونه بارز این امر، شهیدان مدافع حرم در این شهر است.

حجت الاسللام حمید نادم  تاکید کرد: بیان دستاوردهای چهل و دو ساله انقلاب و پیشرفت در عرصه‌های مختلف موجب روشنگری نسل امروز می‌شود.

گفتنی است در این مراسم گروه سرود منادیان بصیرت ، مولودی خوانی و اجرای نمایش اجرا شد

شایان ذکر است در پایان مراسم از زنان سرپرست خانوار موفق ، کارکنان نمونه بهزیستی ، کارکنان نمونه مراکز غیر دولتی و سالمندان برگزیده در مسابقه دلنوشته با اهدای هدایا و لوح سپاس تقدیر شد .

کد خبر 31265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد