در رسانه|خدمات مشاوره بهزیستی به بیش از ۱۱ هزار ایلامی

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۵۴ ایلامی از خدمات مشاوره این سازمان بهره‌مند شده اند افزود: ۳۶ مرکز مشاوره حضوری دولتی و غیردولتی در استان فعال است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ فروزان افسرده امروز در حاشیه تور رسانه ای جمعی از اهالی رسانه از مرکز مشاوره بهزیستی ایلام با اشاره به فعالیت ۳۶ مرکز مشاوره حضوری دولتی و غیردولتی در استان اظهار داشت: در این مراکز مشاوره هایی نظیر مشکلات خانوادگی، استرس، اضطراب، تربیت کودک و افسردگی ارائه می شود. 
وی با اشاره به فعالیت مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ این سازمان افزود: افرادی که امکان مشاوره حضوری را نداشته باشند می توانند با تماس با این خط تلفن از مشاوره کارشناسان برخوردار شوند. 

افسرده گفت با بیان اینکه تمام مردم استان می توانند با شماره گیری ۱۴۸۰ به صورت رایگان از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند یادآور شد: کارشناسان این مرکز از ساعت هشت صبح تا ۲۴ آماده پاسخگویی به عموم مردم هستند .

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی ایلام با اشاره به اینکه در سالجاری۶ هزار و ۱۰۶ نفر از طریق مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ خدمات مشاوره‌ای دریافت کرده‌اند گفت: استقبال مردم از مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری بیشتر بوده است. 
افسرده با عنوان این نکته که بیش از ۹۰ درصد تماس گیرندگان با این مراکز را زنان تشکیل می‌دهند تصریح کرد: کارشناسان این مرکز از ساعت هشت صبح تا ۲۴ آماده پاسخگویی به عموم مردم هستند.
 
۳۳ هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند.
کد خبر 31264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد