در رسانه| ۳۶ مرکز مشاوره در استان ایلام فعال است

ایلام- معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی ایلام گفت: ۳۶ مرکز مشاوره حضوری دولتی و غیردولتی در استان فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، فروزان افسرده صبح روز دوشنبه در حاشیه تور رسانه‌ای جمعی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی ایلام از مرکز مشاوره بهزیستی به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ مرکز مشاوره حضوری دولتی و غیردولتی در استان فعال است که خدمات این مراکز شامل مشاوره‌های تحصیلی، ازدواج، مشکلات خانوادگی، تربیت فرزند، افسردگی و اضطراب است.

وی با اشاره به استقبال مردم استان از مراکز مشاوره بهزیستی استان ایلام، افزود: افرادی که امکان مشاوره حضوری و دسترسی به مراکز مشاوره را نداشته باشند، مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهترین راه برای برقراری ارتباط افراد با مشاوران است.

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی ایلام گفت: عموم مردم از هر نقطه استان می‌توانند با شماره گیری ۱۴۸۰ به صورت رایگان از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

وی عنوان کرد: مشاوران این مرکز از ساعت هشت صبح تا ۲۴ آماده پاسخگویی به عموم مردم هستند که مدت زمان ارائه مشاوره به هر فرد از طریق این خط، ۳۰ دقیقه است.

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی ایلام افزود: مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری از استقبال بیشتری بین مردم برخوردار است و بیش از ۹۰ درصد تماس گیرندگان با این مراکز را زنان تشکیل می‌دهند.

افسرده اضافه کرد: در سال جاری ۶ هزار و ۱۰۶ نفر از طریق مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ خدمات مشاوره‌ای دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در مجموع در سال جاری ۱۱ هزار و ۵۵۴ نفر از مردم این استان سال جاری از خدمات مراکز مشاوره حضوری و تلفنی سازمان بهزیستی استان بهره مند شده‌اند.

کد خبر 31255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد