نشست هم اندیشی حوزه پیشگیری و درمان با مراکز اقامتی و درمان اعتیاد

نشست هم اندیشی مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری با مسئولین کمپ های ترک اعتیاد استان با حضور دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان، معاون امور پیشگیری، حراست و کارشناسان حوزه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری نرگس عسگری، مدیر کل بهزیستی استان در این نشست با اشاره به فعالیت ۲۵ مرکز تحت نظارت بهزیستی در حوزه درمان اعتیاد، گفت: در شرایط کنونی و با توجه به درگیری کل جامعه با ویروس کرونا، رعایت ضوابط و مقررات بخشنامه های مربوطه امری حیاتی است و مراکز باید پاسخگوی مشکلات احتمالی باشند.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: به همین دلیل تعداد بازرسی ها و بازدید ها از مراکز تحت نظارت افزایش پیدا کرده است و کلیه مواردی که در بازدیدها رصد می شود مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

عسگری خاطر نشان کرد: پیچیدگی مسائل اجتماعی می طلبد که دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوطه به دقت بررسی و از اعمال نظر شخصی به دور باشد.

سید قدیر مرتضوی، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان نیز با اشاره به تاثیر مثبت برگزاری نشست های دوره ای برای بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه ها در راستای بهبود روند فعالیتها، گفت: بیشتر نقاط ضعف و اشکالات در روند کارها ناشی از عدم اطلاع از پروتکل های درمانی است که اجرای دقیق پروتکل ها باعث جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی می باشد.

مرتضوی افزود: وفاق و همدلی بین عوامل اجرایی درمان باعث پیشرفت کارها و تسهیل در روند فعالیتها می باشد. و لازمه پیشرفت و موفقیت در مسائل اجتماعی، همکاری و همراهی متولیان امور با هم است.

کد خبر 31254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد