حضور معاون رئیس جمهور در مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی کردستان

دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ۲۰بهمن ماه سالجاری به همراه استاندار کردستان و مدیر کل بهزیستی استان و هئیت همراه ، از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی بازدید کردند.



به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان، دکتر ابتکار ضمن بازدید و دیدار با کارشناسان بهزیستی ، در جریان اقدامات مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی کردستان قرار گرفت.
همچنین معاون رئیس جمهور قبل از بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی طی گفتگویی هدف از سفر به کردستان را، ارزیابی اجرای سند ارتقای وضعیت زنان در کردستان ذکر کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، معصومه ابتکار در سفر یک روزه خود به کردستان و در فرودگاه سنندج گفت: تیرماه سال گذشته سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده کردستان در شورای برنامه‌ریزی  و توسعه استان تصویب شد.

وی برنامه اصلی سفر خود به استان را گزارش گیری و ارزیابی روند اجرا و میزان پیشرفت این سند اعلام کرد و افزود: این سند برنامه ارتقا شاخص‌های عدالت جنسیتی و شاخص‌های خانواده را برای استان تعریف می‌کند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اضافه کرد: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده برنامه‌ای نتیجه محور بوده که با همکاری مطلوب دانشگاه‌ها و مدیران و متخصصان این حوزه تنظیم شده است.

ابتکار افزود: در ادامه این سفر نشستی با بانوان کُرد برگزار خواهد شد تا از نزدیک با پیشرفت‌ها، دستاوردها، نظرات و دیدگاه‌های  آنها آشنا شویم.

وی یکی دیگر از برنامه‌های سفر خود به استان را بازدید از اورژانس اجتماعی مرکز استان ،خانه سلامت و خانه امن تحت نظارت بهزیستی، عنوان کرد و گفت: این اورژانس به دلیل نقشی که در مداخله در بحران‌ها دارد می‌تواند در تحکیم خانواده و مقابله با خشونت و آسیب‌ها بسیار موفق عمل کند لذا این مرکز برای ما بسیار حائز اهمیت است.

بازدید از خانه سلامت، خانه امن، شرکت در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، و شرکت در همایش زن کُرد، سرمایه اجتماعی و حضور در برنامه گفتمان صدا و سیمای مرکز کردستان برنامه‌های سفر یک روزه معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به کردستان است.

کد خبر 31249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد