بیش از  ۱۱هزار و ۵۰۰ایلامی از خدمات مراکز مشاوره بهزیستی برخوردار شدند

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: ۱۱ هزار و ۵۵۴ نفر از مردم این استان در سال جاری تاکنون از خدمات مراکز مشاوره این اداره کل برخوردار شده اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، فروزان افسرده روز دوشنبه در حاشیه تور رسانه ای جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی ایلام از مرکز مشاوره افزود: از این شمار شش هزار و ۱۰۶نفر از طریق مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و مابقی نیز بصورت حضوری به مراکز دولتی و خصوصی مراجعه کرده اند.

وی با ذکر اینکه اکنون ۳۶ مرکز مشاوره حضوری دولتی و غیر دولتی در استان فعال است ادامه داد: استرس، تربیت فرزند، افسردگی و مشکلات خانواده عمده ترین علت مراجعان  به مراکز مشاوره این اداره کل است.

وی بیان کرد: مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهترین راه برای برقراری ارتباط افراد با مشاوران بوده که به مراکز مشاوره دسترسی ندارند و در این زمینه عموم مردم از هر نقطه استان می توانند با شماره گیری ۱۴۸۰ بصورت رایگان از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

افسرده مدت زمان ارایه مشاوره به هر فرد از طریق خط مشاوره ۱۴۸۰ را  ۳۰ دقیقه عنوان کرد و گفت: مشاوران این مرکز از ساعت ۸صبح تا ۲۴ آماده پاسخگویی به عموم مردم هستند.

وی خدمات مراکز مشاوره بهزیستی را شامل مشاوره های تحصیلی، ازدواج، مشکلات خانوادگی، تربیت فرزند، افسردگی و اضطراب عنوان کرد.

در ادامه خبرنگاران از بخش های مختلف این مرکز بازدید کردند.

کد خبر 31245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد