آران و بیدگل| کمک هشتصد میلیون ریالی  هیات مذهبی روستای محمد آباد به اداره بهزیستی 

 هیات مذهبی روستای محمد آباد بخش کویرات اقلام و لوازم توانبخشی به ارزش هشتصد میلیون ریال به اداره بهزیستی این شهرستان آران و بیدگل  اهداء کردند.

حیدر ایمانیان رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل با اعلام این خبر، افزود: در اقدامی خود جوش و خیرخواهانه، هیات مذهبی روستای محمد آباد کویرات، اقلام و لوازم توانبخشی، شامل ۷ دستگاه تخت بیمار یک نفره، ۵ دستگاه تشک مواج تخم مرغی و سلولی، ۸ دستگاه کپسول اکسیژه ۱۰لیتری، ۵دستگاه عصای چار پایه، مانی موتور فشار شکن، فتو تراپ نوزاد، واکر، ویلچر، توالت فرنگی و...تهیه و در اختیار مجتمع خدمات بهزیستی شهید اناری ابوزید آباد قرار گرفت.
رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل، با قدردانی وتشکر از مساعدت و همراهی خیرین ابراز داشت: مراکز ما عمدتاً در اختیار خیرین و بانیانی است که خودشان محور هیئت‌های مذهبی و مراسم‌های ائمه اطهار (ع) هستند و کار بهزیستی خدمت به محرومین است که توصیه وسفارش همیشگی پیامبر عظیم الشان (س)وائمه معصومین (ع) بوده است.
حیدر ایمانیان با اشاره به وظیفه بهزیستی در حفظ وحراست از این اموال واقلام توانبخشی خاطر نشان کرد: این اقلام به صورت امانی و با تشخیص مددکار، در اختیار توانخواهان و مددجویان تحت پوشش این اداره در شهر ابوزید آباد وروستا های تابعه  قرارخواهد گرفت. 

کد خبر 31228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد