بوئین میاندشت| مادر تجلی دلدادگی، ایثار و فداکاری

به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، مراسم تجلیل از بانوان نمونه جامعه هدف بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت، این مراسم با حضور عصاری معاون فرماندار، قاسم براتی رئیس اداره بهزیستی، سرهنگ قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، سرهنگ هدایتی جانشین فرمانده انتظامی، حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدی امام جمعه موقت شهرستان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارشناسان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
در ابتدای این مراسم عصاری معاون فرماندار ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد بانوی نمونه جهان اسلام، حضرت فاطمه (س) و روز زن بیان نمود: زن و مادر از جایگاه ویژه و قابل احترامی در جامعه برخوردار است. نقش زنان در خانواده و جامعه ستودنی است و در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی موفقیت های مطلوبی داشته اند. زنان با حضور در جایگاه های مختلف، امور را با تعهد، تلاش و جدیت بسیار پیگیری نموده اند. زن هرم و اساس خانواده و مهم‌ترین رسالت ایشان تربیت فرزندان است و امیدواریم با بهره گیری از سیره و رفتار فاطمه زهرا (س) رسالت خویش را به نحو احسنت انجام دهند.
در ادامه براتی ضمن تبریک به مناسبت ولادت بانوی دو عالم گفت: جایگاه زن در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته‌ای است که اساس خانواده را تشکیل می دهد و توجه به آنها سلامت اجتماع و خانواده را تامین می نماید. بخش مهمی از پیشرفت زنان در جامعه مرهون تغییر نگرش و باورها به توانایی های آنان می باشد و در بیشتر موارد بانوان مسئولیت ها را بر عهده گرفته و نتایج مطلوبی را در پی داشته است. این مناسبت فرصتی است از زحمات، سعه صدر، فداکاری، و دلدادگی مادران نمونه جامعه هدف نهایت قدر دانی را ابراز داریم. 
در پایان این مراسم به رسم یادبود لوح سپاس و هدایایی به 4 نفر از مادران نمونه جامعه هدف تقدیم گردید.
 

کد خبر 31212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد